2012 m. kovo 18 d., sekmadienis

The Ides of March / Purvini žaidimai

Trukmė: 107 min.
Žanras: Drama
Šalis: USA
Režisavo: George Clooney
Vaidina: Ryan Gosling, George Clooney, Philip Seymour Hoffman, Paul Giamatti, Evan Rachel Wood

Aprašymas: Idealistas prezidento komandos dalyvis susiduria su žiauria realybe, kur nešvarūs politiniai žaidimai parodo tikrąjį vaizdą.  

Mano nuomonė: Politika, tai vienas iš tų dalykų, kurie manęs niekada nedomino. Šį filmą pradėjau žiūrėti vien dėl Ryan Gosling. Nors ir buvau nusiteikus, kad filmas man tikrai nepatiks, bet deja...jis man pasirodė visai nieko. Manau ši parodyta istorija atspindi ne vien purvinus žaidimus politikoje, bet apskritai ir gyvenime. Ne vien politikoje kiekvienas turi kovoti už save, bet ir kasdieniniame gyvenime.

Mano vertinimas: 8

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą