2012 m. balandžio 17 d., antradienis

Titanic 3D / Titanikas 3D

 
Trukmė: 194 min.
Žanras: Romantinis, Drama
Šalis: USA
Režisavo: James Cameron
Vaidina: Leonardo DiCaprio, Kate Winslet, Billy Zane, Kathy Bates, Bill Paxton

Aprašymas: Romantiška istorija apie dviejų žmonių likimus, kurie susipina "nepaskandinamame" laive. Vargšas vaikinukas sutinka ir įsimyli turtuolę merginą, ir jie kartu bando išsigelbėti nuo mirties skęstančiame Titanike...

Mano nuomonė: Pagaliau išsipildė mano noras pamatyti "Titaniką" kino teatre. Tikrai visai kas kita nei žiūrėti per televizoriaus ekraną ar kompiuterį. Kas liečia 3D efektus, tai aš asmeniškai, jų ten beveik net ir nepastebėjau, bet man jų net ir nereikėjo.

Mano vertinimas: 10 

2 komentarai:

  1. Kaip aš norėčiau! Iš tikro viena iš mano svajonių irgi yra pamatyti Titaniką kino teatre:) Tikiuosi prikalbinsiu ką nors tam:)

    AtsakytiPanaikinti