2012 m. rugpjūčio 23 d., ketvirtadienis

La vita è bella / Life is beautiful / Gyvenimas yra gražus

Trukmė: 116 min.
Žanras: Drama, Komedija, Karinis
Šalis: Italy
Režisavo: Roberto Benigni
Vaidina: Roberto Benigni, Nicoletta Braschi, Giorgio Cantarini, Giustino Durano, Sergio Bini Bustric

Aprašymas: “Gyvenimas yra gražus” yra kaip du filmai: pirmame pasakojama jauno žydo Guido istorija.
Antrame filme veiksmas vyksta koncentracijos stovykloje. Guido ir jo sūnus Giosue yra ištremiami. Žmona Dora įlipa į ta patį traukinį, tuo įrodydama, kad jai šeima svarbiau už asmeninę laisvę.

Mano nuomonė: Gėda net prisipažinti, kažkada ankščiau buvau pradėjus žiūrėti šį filmą, bet išjungiau nepraėjus nė dešimčiai minučių, nes jis man pasirodė kažkoks ne įdomus. Ir štai atėjo laikas kai vis dėlto aš jį nusprendžiau pažiūrėti. Ką galiu pasakyti? Juokas pro ašaras. Nuostabiai papasakota istorija. Pasiaukojimas, meilė. Nuostabu. Gyvenimas yra gražus. Ir dar, jei dar yra kas nematėte šio filmo, tai neabejodami pažiūrėkit.

Mano vertinimas: 10

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą