2012 m. vasario 16 d., ketvirtadienis

Pearl Harbor / Perl Harboras

Trukmė: 183 min.
Žanras: Drama, Veiksmas, Karinis, Romantinis
Šalis: USA
Režisavo: Michael Bay
Vaidina: Ben Affleck, Josh Hartnett, Kate Beckinsale, Cuba Gooding Jr., Jon Voight
IMDb: 5.6

Aprašymas: Du draugai nuo vaikystės svajojo apie lėktuvus, galiausiai tapo puikiais pilotais. Reifas sutiko nuostabią merginą ir jie pamilo vienas kitą. Tačiau karas juos išskyrė - Reifas žuvo. Jo draugas Denis bandė paguosti gedinčią Evelin. Galiausiai, jie įsimyli vienas kitą...

Mano nuomonė: Jau ne vieną kartą mačiau šį filmą, bet dar niekada nuo pradžios iki galo. Vis dėlto ilgokas. Bet šįkart peržiūrėjau visą. Kaip jau esu minėjus man patinka filmai karo tematika, nors čia įpinta ir meilė. Bet tai man tik dar labiau patiko, esu užkietėjus romantikė. Kad ir kiek kartų bežiūrėčiau visada verkiu. Visada. Man taip gaila, kad Denis miršta, aš visada norėjau, kad Evelin liktų su juo, ech...

Mano vertinimas: 10

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą