2012 m. lapkričio 20 d., antradienis

The cabin in the woods / Namas girios glūdumoj

Trukmė: 105 min.
Žanras: Trileris, Siaubo
Šalis: USA
Režisavo: Drew Goddard
Vaidina: Richard Jenkins, Bradley Whitford, Jesse Williams, Chris Hemsworth, Fran Kranz

Aprašymas: Penki bičiuliai atvyksta kažkur į vidurį miško ir įsikuria apleistame namelyje. Jie nori pakeisti aplinką, atsipalaiduoti ir smagiai papramogauti. Bet kaip tik tada prasideda nenumatyti, siaubingi, klaikūs ir labai blogi dalykai.
Ką aš sakau?: Net nesuprantu kodėl IMDb'e šis filmas pakankamai neblogai įvertintas. Tai tikriausiai viena nesąmoningiausių nesąmonių, kokią esu mačiusi. Nei siaubo, nei mistikos aš neįžvelgiau. Neįprasta pabaiga? Aha, bet ką tai turėtų reikšti, artėjančią pasaulio pabaigą? Aj, man asmeniškai, šis filmas kažkoks absurdiškas. Jaučiuosi tik sugaišusi laiką.

Mano vetinimas: 4

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą