2013 m. sausio 24 d., ketvirtadienis

Silver linings playbook / Optimisto istorija

Trukmė: - min.
Žanras: Komedija, Drama
Šalis: USA
Režisavo: David O. Russell
Vaidina: Jennifer Lawrence, Robert De Niro, Bradley Cooper, Julia Stiles, Chris Tucker

Aprašymas: Kartais gyvenimas nesiklosto taip, kaip planavome. Buvęs mokytojas Patas Solitano prarado viską - namą, darbą, netgi žmoną. Praleidęs aštuonis mėnesius psichiatrinėje ligoninėje Patas grįžta gyventi pas tėvus, bet kad ir kaip gyvenimo mėtytas, vyras nesiruošia nuleisti rankų ir bando viską pradėti iš naujo.

Bandydamas atstatyti tarp jo ir žmonos sugriautus tiltus, Patas susipažįsta su Tifani - mergina, turinčia savų problemų. Ši pažada padėti Patui susigrąžinti žmoną, mainais paprašydama šio to asmeniško. Tačiau vis daugiau laiko praleidžiant kartu, tarp jų ima megztis nelauktas ryšys, į abiejų gyvenimus grąžindamas saulę.

Ką aš sakau? : Vertinant kaip nuominuotą Oskarams filmą, tai man jis pernelyg didelio įspūdžio nesukėlė. Na taip, jis gana neblogas, bet nėra kažkuom ypatingas. Nors iš esmės, man labai patiko kaip Jennifer Lawrence susitvarkė su savo personažu, mano akyse kaip aktorė ji labai pakilo. Tiesiog, kolkas iš visų matytų Oskarams nominuotų filmų, šitas pasirodė nieko ypatingas.

Mano vertinimas: 8

1 komentaras:

  1. Man patiko šitas. Nors aš irgi neradau kažko LABAI tokio, bet sužavėjo Lawrence, labai. Ir šiaip, netikėtas man toks. Nustebino.

    AtsakytiPanaikinti